Thursday, August 21, 2008

pagi yang mendung


hari ni 21/08/08
aku bwk anak g klinik..check up bulanan..hehehe x sangka dah nak masuk 4 bulan anak aku..yang kelakarnye mlm td anak aku terus pandai mengiring..mengiring punya mengiring terus pandai meniarap...hehehe..makin lasak dah si harith ni..
bulan ni harith cuma naik 400g je menjadikan 6.9kg..semangat anak ummi ni..makin seronok bile tgk harith membesar depan mata sendiri..rase puas..iskh baru hantar kejap kat umah baby sister dah rindu..harith..ummmuah...


ni pic aku yg tgh kenyang giler..control lagi tu..hehehe...tengahari ni kenyang giler..adoi penuh perut aku ni..hari ni kiteorg pakat2 bwk makanan g ofis..bwk sikit2 bile dah gabung semua dah jadi penuh satu meja..aku bwk yg simple je..hehehe aku bwk dadih je..test buat sendiri.baru tau buat dadih tu senang je..yg paling klakar si suhai ngan kak ana lah..masak nasi tp x cukup air..guna rice cooker aku byk lak tu nasi lebih ni yg malas nak bwk rice cooker balik umah bile sbb nak buat ape nasi byk2 tu..nak buat nasi goreng pun terlebih2 byknye..apepun mmg kenyang giler..mata pun makin berat lagilah cuaca mendung je...


No comments: