Wednesday, November 26, 2008

adoi pening kepala aku

tiba2 lak pening kepala aku..dari tengahari td..skrg dah ok skit..dah makan..hehehe td x de mood nak tulis something kat sini skrg dah ade..td kak ziah ajar mcm nak mencantikkan blog ni tp aku x de mood pastu lupa plak nak buat mcm mane..hehehe..
mggu ni rest skit..x lah trkejar2..bos g ptk..2 minggu..mmmg merdeka giler aku rase..nilah mase aku berfoya2..skrg ni mggu kemas2 pejabat..ade pertandingan keceriaan pejabat..nak gelak rase teringat mase zaman sekolah..yelah prtandingan keceriaan kelas..hehehe

laa ni nak updated pasal baby harith..esok genap baby harith 7 bulan..kejap jek rase..skrg dah pandai kenal org..ngan org dia biase jek dia nak dukung..kalau ummi dia yg dukung x nak dah ngan org lain..harith2..oh lupa hari sabtu merangkap 22hb aritu harith dah tumbuh gigi sebatang..gigi bawah..adoi mcm2 ragam nak tumbuh gigi ni..demam sampai mengigil pastu mlm sabtu tdo sambil mengamuk2..rupe2nye nak tumbuh gigi ye anak ummi..skrg ni semua benda dia nak rase..pastu harith dan start mcm nak merangkak tp tgk mcm nak duduk jugak..hehehe pandai anak ummi ni..semoga sentiasa cergas, aktif dan bijak selalu..

lupa lak mlm td dgn x sengaja terajin lak nak buat brownies..hubby ckp sedap..rase rich sgt coklat dia..entahlah..x sempat nak snap pic lah...

No comments: