Wednesday, August 5, 2009

diresapi semangat baru...

chee yaa..bersua kembali kepada kwn2 ku..cheh mcm ade ramai jek yg duk mengadap blog aku ni..kalau tgk tajuk mmg x hengat kan tapi tulah..pasni akan ku cuba manjadi blogger tegar..boleh kot..satu hari akan kucuba maksudkan 2-3 entries..nak mula bertatih dari bwh then baru lah rase nak jadi mcm fofular..ngeh3..angan2 mmg x pernah padam kat aku ni..cuma semangat yang x berapa nak meresap..dahlah asyik masyuk berangan nak jadi kaya..wah sebulan nak sampai 5 angka punye pendapatan..adoilah hai aku ni dibuai2 jelah memanjang..skrg ni aku dah ade mini lappy..own nye not share wif my hubby..so mmg patut dan sepatutnye entries kena ade hari2 kan..ni dak duk mengadap games fb..sampai laki aku pun dah kena tempias..aku kena cari idea mcm mane aku bleh menjana pendapatan aku melalui mini lappy aku kan???
x lame lagi aku akan start bisnes kecil2 lan wif my fren..nervous pun ade..mtk2 lah mendatangkan keuntungan yg berpanjangan..Aminn..kwn2 doakan ek..kalau nak support mehlah berbelian ngan aku k....

3 comments:

FiEza_HaMiD said...

oitss...ayat ko tak boleh blah..hahahahha...doa2 agar sumernye menjadi ek..aku pun berdebar gak..hehehhe

Unknown said...

hahahha...ayat aku yg mane satu x boleh blah..yg pasti pun aku rase ayat aku mcm sedap jek yg lebih..tang tu mmg aku selalu berdoa agar kite berjaya...

zieah said...

muwah wah wahhh.. bravo.. bravo... meh kita bisnes ramai2.. kah kah kah.. kita jadik golongan bisnes women...