Sunday, August 25, 2013

Kajian Terhadap Uttwiler Spatlauber


kajian menyeluruh terhadap PhytoCellTec ™ Malus Domestica, bahan aktif berdasarkan sel stem epal, menggalakkan tenaga dan jangka hayat sel stem kulit, melindungi mereka daripada kerosakan disebabkan oleh tekanan alam sekitar dan dengan itu melambatkan kulit proses penuaan. 


ringkasan PhytoCellTec ™ Malus Domestica telah membuka sepenuhnya kemungkinan baru dalam bidang kosmetik. Menggunakan sel stem tumbuhan boleh melambatkan penuaan kulit dengan melindungi sel-sel stem kulit yang penting, menjaga kulit mencari muda lagi, dan memberikan penampilan yang lebih baik dan lebih penting. 


Meningkatkan kecergasan sel stem Budaya sel-sel stem epidermis telah dirawat dengan kepekatan yang berbeza PhytoCellTec ™ Malus Domestica dan kecekapan koloni-membentuk mereka ditentukan. Siasatan menunjukkan bahawa PhytoCellTec ™ Malus Domestica mempunyai yang jelas, kesan positif ke atas ciri-ciri sel stem. Mengekalkan keupayaan untuk membentuk tisu epidermis baru muda, sel-sel stem epidermis penting boleh membentuk lengkap, epidermis pelbagai lapisan di dalam keadaan makmal. Apabila eksperimen ini dijalankan terhadap sel-sel tua, membiak ini tidak lagi dan tidak epidermis terbentuk. Sel-sel stem yang berkurangan dan telah sampai ke penghujung kitaran hidup mereka. Walau bagaimanapun, Malus Domestica ekstrak sel stem ditambah untuk memupuk sel-sel stem, walaupun sel-sel stem "lama" masih boleh menjana epidermis berlapis. Di bawah pengaruh Malus Domestica ekstrak sel stem, sel-sel stem epidermis mengekalkan daya hidup mereka lebih lama dan mampu membentuk tisu baru dan memperbaharui kulit.... 

pm/msg/wssap laju2 kat 019-7418317 Nora Hafshah
Fan page https://www.facebook.com/pages/Komputerburuk-beautycare/384069971690251
Facebook https://www.facebook.com/nora.hafshah


 

No comments: