Monday, February 16, 2009

mcm manelah ummi potong ni...

hehehhe..hari sabtu merangkap hari valentine day...


aku mcm biase pepagi nk mandikan anak aku..hubby masih tdo lg..sebelum aku mencurahkan air dibdn harith tetibe rase nk potong rmbut harith..dah alang2 dia x berbaju so lg senang aku nak menjalankn projek ni..ingatkan senang jek tp apekan daya dgn kelasakkan anak aku ni jadi main potong jek..panjang pendek x tentu hala dan entah ape2 lagilah..kesian anak ummi..


hubby pun bgun dr tdo..


H : eh ape ummi ni (sambil terbeliak mata pndg harith)


A : nape lak? (selambe jek muka)


H : ni rambut harith ni nape jadi mcm ni..adoi x hensem dah..mcm mane nak buat packlock(bunyinye mcm tu eja aku x tau rupe lagilah aku x tau)


A : ala harith x reti diam kalau x mesti jadinye..ala hensem gak ummi tgk..


H : yelah tu..(sambil muncungkan mulut)





ni baru dr pndgn sisi..hahaahahaha....

2 comments:

zieah said...

ngah ngah seploh kali.. hamik ko.. ada ke plak budak2 cenggitu leh diam.. lagila dia nampak benda nak ke kepala dia ngan tinga dia musti dia nak nengok.. ape pun pengajaran... nak guling2 rasanya..

dibiuscinta said...

klako je ayat kak ziah...