Friday, March 27, 2009

apelah ini org..sudah jadi jahat ka???



bile tgk pic ni..ape yg terlintas di hati korang..sapelah yg mcm x de hati nak koyak2 benda ni semua kan..tu lah ade org jahat kat tmpt aku..hehehe jahat x aku ckp dia jahat tp jahat2 aku x lah sanggup nak koyakkan benda2 tu semua..citer nye mcm ni..ade akak satu unit ngan aku dia edarkan kat semua orang zikir2 ubat hati..semua org dapat trmasuklah aku jugak..yelah kite ni kena ingat mengingat antara satu sama lain..bile hati sudah bersih maka tenang lah jiwa dan raga kite ye x..tp yg sorang ni dia bleh lah koyakkan then letak kat atas printer depan aku ni hah..Ya Allah..apelah yg dia fikir sampai buat tindakan mcm tu..terase kah???hati dia sudah tidak dapat dipulihkan kah???atau dia tiada hati utk diubatkan kah???atau hati dia tidak sakit dan tidak perlu ubat kah???apepun aku telah membuat kesimpulan jahat yg dia hati dia sudah patut cuci bagi hilang itu hitam2..bagi ade putih2 skit..nguah2..layakkah aku berkata demikian...ngeh3..apepun aku mmg x suka dia..rase mcm nak campak dia kat tmpt lain..dia itu sgt jahat ditmbh ngan kepura2an dan suka mengadu then buat citer yg ntah ape2..bilalah dia nak kena ek??

1 comment:

weda said...

ya allah insaflah... umo smakin meningkat bkan makin mude, hehehe...acececeh,

xla kak nora die rase hati die lagi bersih n suci dari ayat2 suci 2, ekeekekek... :p