Wednesday, August 5, 2009

duk umah jugak jawabnya...

mlm ni patutnye aku kuar dating ngan hubby..balik dari keje gigih lah aku ni berkemas umah bagai..prepare barang harith utk esok..sediakan makanan dia..lipat baju bagai dan pukul 7 aku ngan harith dah get ready nak kuar..siap mandi semua..tggu daddy balik solat bagai then dah dah boleh kuar pas maghrib...tp adoilah hai tggu punye tggu harith tertdo pastu aku lak sekali dgr suara daddy pkl 9.15..daddy kejut ajak kuar..x mau lah aku dah nnt balik umah lambat..daddy diam jek..dia kate ade road blok kat sg besi..dia ajak kuar lagi tp tulah aku dah letih menunggu..nnt lah ek..malas dah nak kuar..x de mood lah nak kuar dah..so mlm ni kat umah jugaklah aku...esok daddy ajak kuar..dia janji x jadi mcm ni..boleh caye ke en fadzli oii..aku jawab senang jek..ala daddy tggu weekend lah je yek..malas dah nak menaruh harapan..yg pasrah nye pun nnt ummi gak..kuikuikui...

note bwh : sori beberape entries aku tiada pic..no kabel hp lah..


1 comment:

FiEza_HaMiD said...

wahh..bagus2..semakin maju sekarang nih..jangan lupa selalu update blog..