Monday, January 11, 2010

apabila harith di opis

hari ni pengasuh harith cuti..nak interview keje..ni kali kedua dia mtk cuti dalam tempoh kurang sebulan..pening gak kepala aku..lagilah bile tau dia nak interview keje..mane aku nak letak anak ni..aku tgh duk usha2 mencari sesape yg ade terbaca blog aku ni harap dapat membantu samelah ye..kalau mengikut planning hari ni turn husband aku lak cuti tp memandangkan dia ade keje urgent nak kena buat terpakselah aku membawa harith ke opis..huhuhu
hari ni lak aku kena mencari mcm2..ngan fail x jumpa mujur lah kak ana ade tlg tgkkan harith..ngan org lain dia buat perangai lak..mcm2 dia buat..abis bersepah meja aku ni..bwh meja x usah citerlah..kejap2 kan mengamuk..1 opis aku ni dgr..harith2..aku ni sabar jek..kalau kat umah ni mmg nak kena ni..hehehe..tp yg bestnye kejap tu jek dia buat perangai pastu dia tdo..aku x sempat nak snap pic dia tdo mmbr sempatlah mengambilnya..hahahaha sugguh lah zalim aku ni sbb anak aku tdo bwh meja ye..x sempat dah nak alas toto ke..yg ade hanyalah surat khabar..hehehe..apepun thanks pd hubby sbb dia seberapa ceoat siapkan keje dan amik harith semula..hehehehe

No comments: