Monday, August 10, 2009

adoi la hai..ku cium kete org..

adoi kekwn aku mmg tgh sedih giler ni..sampai kan x tau nak buat ape dah skrg ni..kalau ikut byk entris aku nak buat tp ni yg paling baru aku kena dah masih meninggalkan kesan dalam jiwa..citer ni mcm ni....
ptg td kan hujan lebat..aku x delah nak balik awal..memandangkan hujan lebat giler aku x kisahlah nak hantar kak ana ngan aiyun so aku tggulah sampai pkl 5..dah pkl 5 tu kete mmg byklah ditambah ngan hujan lebat..aku bwk ala kadar jelah x delah laju sgt ke atau perlahan sgt..lepas jek jambatan wawasan tu tiba2 je kete depan aku ni brek mengejut aku pun terkejutlah terus brek habis..yelah dgn keadaan jalan yang licin mmg aku dah agak bercium gak kete aku ni..mmg betul lah sangkaan aku...mmg kete aku cium kete persona depan aku..memandangkan hujan x delah dengar dum ke ape2 ke..org dpan aku dah bagi lampu kecemasan then kuar dari kete..pompuan..dia suruh aku undur ke belakang skit sbb dia nak tgk keadaan kete..aku mmg dah panik dah..nak nangis pun ade kak ana ngan aiyun yg coolkan aku..so aku berlagak mcm x de ape2 lah..tp dalam hati dah bayangkan wajah abah...matiklah aku..dalam mase yg same aku dah bygkan RM terbang..kalau kete persona tu teruk mau gak tambah byk ekor RM yg terbang melayang..dia ajak aku ke tepi jalan tapi memandangkan kete yg mmg bertambah byk aku consider utk berhenti kat depan kuarters presint 8..aku tgk keadaan kete tu..x de ape yg teruk..very simple..ntah ape yg terjatuh then boleh pasang mcm biase..tp kete aku adoi lah hai kemek kat bahagian lambang waja tu..sekali pandang mmg x nmpk sgt..tp kalau mata bapak aku ni dari jauh dah nmpk..mmg rase nak nangis dah..ni x tau leh bukak ke x bonet depan aku ni..mmg rase mcm nak terduduk jek..serabut sgt fikiran aku ni..hubbyy suruh aku tenang sbb kete boleh repairkan..tp kalau nak bagi x nampak kesan mesti mahalkan???
hubby suruh anggap ni semua sbg pengajaran..I now that tp aku rase mcm dah x nak bwk kete dah..kawan2 jiwa aku mmg sgt celaru ngan serabut maybe ni pengalaman pertama aku..rase nak jerit pun ade..aku x tau mcm mane nak describekan perasaan aku skrg ni..mcm dah bercampur aduk..akak yg aku langgar tu cuma amik no phone aku..kalau ok ke x ke dia akan call..aku lak lansung x amik no phone dia..apelah aku ni..x prihatin langsung tp yelah sbb aku aku yang langgar dia..adoi lah kwkwn bantulah aku ini..aku betul2 bercelaru dah...aku phobia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
note bwh: sebenarnye sejak dua menjak ni aku dah dapat rase yg aku mcm nak accident..mujurlah x teruk mane..dan yang paling orang yang aku bwk x ape2...kalau x aku nak ckp ape kat mak pak depa..buat kak ana ngan aiyun harap2 jgn serik ye..sori bebyk sbb bg pengalaman x best kat korang..

3 comments:

scha exa dan dunianya said...

biasa la tu..jalan licin tp org tu takde pe..takkan nak tuntut rugi pape lak..uik fobia gak ekh..iza da leh atasi da fobia kena langgar..dgn tidak tgk belakang bile brek...he

zieah said...

ko dekat sangat ke...

wahi said...

hehe.. lek la kak nora. keta kat kl ni mmg smua gatey2, nk men cium2 dpn owg rmai.. hukhuk....