Saturday, November 21, 2009

lalalala..tak tau nak letak tajuk ape..

huhuhu..mood tiba nak berblog lak hari ni..kesian blog aku ni sunyi sepi tanpe ade any post..kalau umah ni dah berhantu aku rase..aku baru beli berukband maxis..oklah harga dia ade promotion utk org gomen..so adelah hepi sbb blehlah dimane2 aku on..yg pasti lebih kepada FB kot..hahahaha..wpun reason aku pada hubby senanglah nak buat assigment nnt ..poyo jek kan dapat belum tentu lagi tp persediaan yg lebih..yg pasti gak aku x yah nak bergaduh berebut nak guna internet ngan dia...kalau dia tgh war mmg aku x leh lah nak guna internet tu...so kiteorg skrg dah u ngan pc u..i ngan pc i..hehehehe
tp beruk ni speed x mcm streamyx ar..asyik kena gelak jek ngan laki aku...nyampahs ok..tp kalau dia x de x kuaselah aku nak guna beruk ni pun..hahahahaha..jahats kan..






1 comment:

Diana Ishak said...

8 out of 10 akan komplen pasal broadband. been using it b4. sementara nak tunggu dia donwload page blog, boleh la pi jamban 2 kali.